redakcja@terazgorlice.pl

Gabriela Ziaja z Szymbarku walczy o „Dyplom Roku 2023 Wydziału Architektury Politechniki Krakowskiej”. Zagłosuj!

Gabriela Ziaja z Szymbarku w 2023 roku ukończyła Wydział Architektury Politechniki Krakowskiej. Obecnie bierze udział w głosowaniu na nagrodę publiczności czasopisma „Architektura i Biznes” za swoją pracę dyplomową. Zachęcamy do głosowania na projekt przygotowany przez sympatyczną, pracowitą i uzdolnioną plastycznie Gabrysię. Będziemy bardzo wdzięczni za każde kliknięcie! Link do głosowania: TUTAJ!

Praca nosi tytuł: Loret. Projekt eremickiego zespołu klasztornego wraz z rewaloryzacją i przywróceniem pierwotnej funkcji kościoła p.w Matki Bożej Loretańskiej w Chodlu. Tematem pracy dyplomowej jest projekt urbanistyczno-architektoniczny budynku użyteczności publicznej oraz rewitalizacji terenu byłej kopalni węgla kamiennego „KWK Wieczorek” w Katowicach. Projekt przewiduje transformację terenu zamkniętej kopalni węgla oraz zakłada stworzenie centrum gamingowo-technologicznego zintegrowanego z przystankiem kolejowym. Projekt jest także próbą odpowiedzi na wyzwania jakie stają przed dzisiejszą architekturą. Link do głosowania: TUTAJ!

Sama autorka swój projekt podsumowuje w ten sposób:

Pretekstem dla tematu niniejszej pracy dyplomowej były ruiny kościoła pojezuickiego p.w. Matki Bożej Loretańskiej w Chodlu, ulokowane na wyspie w malowniczym krajobrazie wśród stawów i lasów. Odcięcie od świata przez naturę oraz warunki prawne, czyli utworzony w tym miejscu obszar chronionego krajobrazu stały się inspiracją dla stworzenia miejsca przeznaczonego dla wyjątkowej grupy społecznej jaką są zakonnicy — eremici ze zgromadzenia kamedułów.

Głosowanie trwa do 28 stycznia 2024 roku do godziny 23:59. Dopuszcza się oddanie tylko jednego głosu na jedną pracę biorącą udział w głosowaniu o Nagrodę Publiczności. Link do głosowania: https://www.architekturaibiznes.pl/nagroda-publicznosci…

 

O autorze
polonista, nauczyciel I LO w Gorlicach, dziennikarz - amator

Podobne wpisy

  1. Anonim Odpowiedz

    Na tym właśnie polega nagroda publiczności, wygrywa nie najlepsza praca, a osoba, wokół której był największy szum i żebranie o głosy. Przykre to.

    Po przejrzeniu prac i wyników łatwo stwierdzić kto ma dobrą reklamę, bez względu na poziom pracy.

Skomentuj

Pin It on Pinterest